Nie wiesz jaką metodę znakowania wybrać? Postaw na wiedzę i doświadczenie naszego zespołu. Bezbłędnie dobierzemy i zaproponujemy możliwe rozwiązania. Oferujemy znakowanie wszystkimi możliwymi metodami na rynku. Gwarantujemy najwyższą jakość realizacji.
Przed realizacją każdego zamówienia nasi graficy przygotują elektroniczną wizualizację projektu. Z pomocą naszego zespołu naniesiesz własne poprawki i dopracujesz swój pomysł, tak by w pełni odpowiadał Twoim założeniom.
Chcesz sam dowiedzieć się trochę o możliwych metodach znakowania gadżetów reklamowych? Sprawdź poniżej najbardziej popularne rozwiązania.
Druk cyfrowy UV
Druk cyfrowy UV to bezdotykowa metoda znakowania, która polega na bezpośrednim drukowaniu obrazu z pamięci komputera na powierzchnię produktu. Umożliwia to niemal fotograficzne odwzorowanie projektu. Po wykonaniu nadruku, tusz utwardzany jest promieniami światła UV, co uodparnia go na wodę, wilgoć czy promienie słoneczne. Główną zaletą druku UV jest wykorzystywanie pełnej kolorystyki nadruków (CMYK), przy niskim koszcie, nawet przy niewielkim nakładzie. Metoda ta dodatkowo nie wymaga stosowania matryc, bądź szablonów. Nadruk nanoszony jest przez drukarkę bezpośrednio na produkt. W naszej firmie posiadamy dwie drukarki UV marki Mimaki.
Kalkomania
Kalkomania to technika zdobnicza obejmująca druk na specjalnym papierze, którego obraz jest przeznaczony do przeniesienia na inną powierzchnię. Wynalezienie tej techniki ok. 1750 roku przypisuje się Simonowi François Ravenetowi – francuskiemu grawernikowi, który wyemigrował do Anglii. Kalkomania może być sucha, wodna, ceramiczna itp. Kalkomanie stosujemy przy znakowaniu ceramiki np. kubków reklamowych. Logo najpierw jest drukowane, po czym przenoszone na docelową powierzchnię. Po tym procesie obiekt wypalany jest w piecu w wysokiej temperaturze. Ten sposób znakowania ma bardzo wysoką odporność na zmywanie, nawet w zmywarce.